woensdag 21 januari 2015

Interview met Bram Hagen (enige brugklasser die lid is van LCLV!)

‘’Alles wat onder organiseren valt, organiseren wij!”


Door: Erva Altun


Hallo allemaal, 
Ik heb donderdag 15 januari een gesprekje gehad met Bram Hagen. Hij is lid bij de leerlingenvereniging van het Lorentz Casimir Lyceum( LCLV). Om jullie meer informatie te geven over LCLV heb ik wat vragen aan Bram gesteld.

‘’Waar staat LCLV eigenlijk voor?’’
Bram: ‘’Lorentz Casimir Leerlingen Vereniging.’’

'’Wat doen jullie nou precies?’’
Bram: ‘’Op dit moment bedenken we ideeën voor de Valentijnsdagactie en we organiseren ook schoolfeesten, eigenlijk alles wat onder organiseren valt organiseren wij.’’

‘’Hoe ben je lid geworden en waarom bij LCLV?’’
Bram: ‘’Ik hoorde het van een vriend van men broer. Ik zag het op posters en vond het interessant. Dus stuurde ik een mailtje zo van wat houdt het nou precies in? En zij stuurde een mailtje terug over de bijeenkomst. Helaas had ik die gemist. Gelukkig kwamen een aantal LCLV-ers naar me toe omdat zij heel graag een brugklasser in LCLV wilden hebben. Natuurlijk zei ik ja.’’

‘’Op de avond van het schoolfeest werd het bekend gemaakt. Hoe voelde jij je toen?’’
Bram: ‘’Ik vond het erg spannend, want ik was enige brugklasser. En ik werd als eerste opgeroepen.’’

‘’Wanneer komen jullie samen?’’
Bram: ‘’Op woensdag in de grote pauze in de geheime LCLV-hok. We moeten ook vergaderen met mevr. Heijmans (rector).’’

‘’Doen jullie ook iets met posities?’’
Bram: ‘’Jazeker, je hebt een voorzitter, een penningmeester, een secretaris, 2 leerlingen voor feest-, 2 leerlingen voor culturele- en 1 voor sport zaken. Ik zelf zit bij feest zaken.’’

‘’In welke klassen zitten de leden  allemaal?’’
Bram: ‘’Ik ben enige brugklasser ooit! Eén leerling uit de 3e klas en rest zijn allemaal bovenbouwers.

Dat was het dan beste mensen!
Groetjes,  Erva Altun




Geen opmerkingen:

Een reactie posten