vrijdag 20 maart 2015

GYNO project

Hallo iedereen en ik ben weer terug met een nieuw blogje. Vandaag ga ik het hebben over het Gyno project. Gyno staat voor ‘Get your nerd on’. Het is gebaseerd op Big History.
In het Gyno project bespreek je alles; van oerknal tot het heden. Je mag meedoen met het Gyno project als je bij een eerdere test de score
“hoogbegaafd”  hebt gehaald.  Ik en Bertus zitten bij het Gyno project. Het project loopt door tot de 4e, dus je hebt de 1e, 2e en 3e Gyno. Als je dat wil, tenminste. Je krijgt Gyno één keer per week, bijna iedere keer van een andere docent. We hebben het tot nu toe over het scheppingsverhaal, de evolutietheorie en de Big Bang gehad. Ik vind het erg leuk en als je mag zou ik zeker meedoen.

Tot een volgend blogje,


Pascal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten