donderdag 6 november 2014

Britt

Hallo allemaal,
Ik ben Britt Termeulen en ben dit jaar ook een brugklas blogger.
Ik zit in klas B1A samen met Renske en Bram (andere brugklas bloggers).
Mijn hobby’s zijn: tekenen en ik vind het persoonlijk ook leuk om verhalen te schrijven. Best handig want je moet als huiswerk weleens een samenvatting schrijven.
Ik wil bloggen om jullie te helpen. Ik keek toen ik de keuze moest maken ook weleens op het brugklas blog. Ze geven je tips en andere leuke maar belangrijke dingen.
Ik vind het super leuk op het LCL (Lorentz Casimir Lyceum). De school ligt midden in de natuur. Je hebt een buiten en binnen gymzaal, een eigen brugklas pauze-ruimte en een kantine waar ze heerlijke dingen verkopen. Het is een kleine maar gezellige school!
Mijn klas bestaat uit 29 leerlingen. 12 jongens en 17 meisjes. 14 mensen wonen in Nuenen, 12 in Eindhoven, 1 in Valkenswaard, 1 in Mierlo en 1 in Waalre. Je hoeft dus echt niet dicht bij te wonen om naar het LCL te gaan! Verder hebben we een leuke vrolijke klas en een aardige mentor.

Veel leesplezier en alle keuzes zijn goed!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten