donderdag 20 november 2014

Rugzak kiezen 1: "de Eastpak"


Ik heb een Eastpak rugzak. Ik vind het een erg fijne tas. Het heeft veel vakken voor verschillende spullen en zo is je tas mooi netjes en overzichtelijk. Op de middelbare school is dat echt heel belangrijk! Er is een grote vak (eigenlijk een laptop vak) daar doe ik mijn boeken in. Er is ook een kleine vakje bij het handvat. Die gebruik ik voor kleine dingen, zoals mijn sleutels, oordopjes en geld. En een voorvak, ik doe daar mijn etui en telefoon in.
In de tas heb je ook iPad vak en een iPad mini vak, daar doe ik mijn rekenmachine, passer, schoolpas en agenda in maar soms ook losse blaadjes. Aan de zijkant heb je nog een vak waar je makkelijk bij je boeken komt. Tussen de vakken voor de iPads en de laptop heb je lege ruimte. Daar doe ik mijn map, gymspullen en mijn lunch in. Aan de zijkant heb je ook een vak voor je flesje. Dit vak kun je open en dicht kan doen met een rits.
Veel Succes met het kiezen van je tas!
Groetjes Erva Altun

C:\Users\Altun.Erva\Downloads\302138_pb_01.jpg

C:\Users\Altun.Erva\Downloads\download.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten