donderdag 6 november 2014

Erva

Naam: Erva Altun
Klas: B1G
Hobby’s: Lezen, verhalen of stukjes schrijven, zwemmen, voetballen en muziek luisteren.
Waarom ik wil bloggen: Ik hou heel erg veel van schrijven van verhalen of stukjes. Graag wil ik ook toekomstige brugklassers die nu in groep 8 zitten informeren en helpen. Misschien dat zij hierdoor gerustgesteld worden.
Mijn mening over de LCL: Het Lorentz Casimir Lyceum is een goede school. Het is er rustig en gezellig. Als we beginnen over een middelbare school denkt iedereen meteen aan veel huiswerk en veel lessen. Maar op het LCL is dat niet zo. Na de lessen kun je ook jouw talenten ontdekken en ontwikkelen. Zoals het Brugklas Blog, de schoolband, verschillende sportteams, ook een bijenclub en nog veel meer!

Mijn klas: Ik zit B1G (B1Gangstaah en B1Geweldig). Dit is een gymnasium brugklas. Mijn klas bestaat uit 25 kinderen; 13 meisjes en 12 jongens. Mijn klasgenoten komen niet alleen uit Eindhoven, maar ook uit zoals Nuenen, Son en Breugel, Maarheeze, Mierlo en Waalre.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten