donderdag 6 november 2014

Pascal

Hallo iedereen

Ik ben Pascal Otjens en ik ben blij dat ik dit jaar een bruglasblogger ben.
Ik zit in b1f met de geweldige mentor Linda Barnier. We hebben ook andere fijne en aardige leraren.  Er zitten 26 leerlingen in mijn klas, 12 jongens en 14 meisjes.  Bijna iedereen woont ver weg. Er wonen maar vijf leerlingen in Eindhoven. Ik doe Gymnasium en ik vind dat erg fijn want ik krijg daar genoeg uitdaging.
 Ik ben erg blij dat ik voor het Lorentz Casimir Lyceum heb gekozen omdat er erg lieve docenten zijn en ik me echt thuis voel. Ik heb snel vrienden gemaakt op deze school en dat is erg fijn.  Je bent in een paar dagen gewend waar alles zit want bijna alles staat in logische volgorde achter elkaar. En na een paar maanden wist ik mijn rooster al uit mijn hoofd. Ik heb geen lievelingsvak omdat ik eigenlijk alle vakken leuk vind.
Er is een apart stuk voor brugklassers om de pauzes door te brengen. Er staan twee cafetaria’s door de school en daar kan je lunches en snacks kopen. Er zijn twee gymlokalen in elk gebouw een. Ik vind het echt een hele fijne school.
Mijn hobby's
zijn; voetballen, tennissen en schaken. Ik zit hier op de bijenclub en bij het team dat meedoet aan de First Lego League. Daar zal ik nog over gaan bloggen. Verder kijk ik ook best veel tv als ik mijn huiswerk af heb. Het is trouwens niet heel veel huiswerk, 60% procent van de tijd ben je in een kwartier klaar.

De groep brugklasbloggers is een groep van 6. Ik zit met Bertus, een andere blogger, in de klas. Ik ben gaan bloggen omdat het mij een geweldige ervaring leek en ook heel erg leuk en dat is het ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten